Etichete

Despre viata (1) Dragoste (1) RIP (1)
Powered By Blogger





Bianca&Anca

Bianca&Anca

joi, 20 mai 2010

Mama

Bebelusul inainte sa se nasca se intalneste cu Dumnezeu
-Dumnezeul meu eu merg in lume si nu stiu ce voi face acolo..
-Pentru tine am pregatit un inger si el o sa aiba grija de tine
-Doamne..eu nu stiu limba oamenilor,cum o sa ma inteleg cu ei?
-Ingerul pe care ti l-am pregatit te va invata limba lor..
-Doamne,eu am auzit ca in lume sunt multe rele..
-Ingerul pe care ti l-am pregatit te va apara de rele
-Doamne..cum o sa ma pot intoarce la tine?
-Ingerul pe care ti l-am pretatit o sa te invete asta
S-au adunat toti ingerii iar timpul ca bebelusul sa vina pe lume a sosit..acesta mai avand insa o intrebare:
-Doamne.cum se numeste ingerul pe care mi l-ai pregatit?
-Numele nu e important..dar ..tu ii vei spune MAMA!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu